Katastrofal pannkaka

Vad hände egentligen? Jadu.. den som visste. Jag säger härmed tack för besöket Årets-sämsta-lopp och jag hoppas att du inte kommer på besök på bra länge. Efter att jag startat så kände jag att det här går aldrig. Noll fokus, noll styrka. Blev uppåkt av folk som jag slagit med minst minuten hitills under säsongen på tempolopp. Men jag blev inte sist iaf! Men nära nog... Skulle hamnat 4-5 placeringar bättre tippar jag, om jag gjort ett normalt lopp. Men nu gick det som det gick. Det var inte min dag idag. Shake it off!

Måste även gratulera Emilia, som ännu en gång visar hur fantastiskt duktig hon är. Jag är imponerad av denna tjej och tycker det är riktigt roligt att hon lyckas med att försvara sin seger från förra året, och att hon dessutom idag kammade hem sin tredje SM-seger i Senior-klassen vid bara 22 års ålder är coolt. Grattis!!

Tjejerna från Svanesund gjorde ett braaa jobb. Madde, Martina och Sara cyklade även till sig silvret i lagtävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0