Birthday

Förra veckan, den 1a juni var det dags att bli ett år äldre. 21 år. Blev som vanligt väckt tidigt på morgonen med tårtfrukost uppdukat i köket, och klockan 07 var spektaklet över, fantastiskt mysigt med hela familjen samlad - förutom Tina.. :( Dagen ägnades åt att städa och laga mat inför kvällen då det stod lite kalas på planeringen.

Familj och lite vänner dök upp och firade mig med god mat och en spektakulär chokladtårta gjord av Tilisha - haha! Hade en fantastisk födelsedag och jag måste säga att jag blev lite förvånad över hur många som ägnade en tanke åt mig under dagen och önskade grattis - ni är så söta :)

Dock verkade det som om jag inte varit helt så söt under det senaste året då det regnade konstant under hela dagen. Så när Jylland- och Fynbor som hade strålade sol, skrev grattis och att jag skulle nyde af det dejlige vejret, så vart jag inte lika glad. Men men... Man kan inte få allt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0