Værldens bæsta helg har passerat

I lørdags hann jag med ett TC-pass, føljt av en runda på stan, introducerade Tilisha før Malmøs bæsta restaurang - La Roche, om ni inte varit dær ænnu - shame on you, och gå dit så snart ni får møjlighet. Strax dærefter væntade Avatar i 3D på biografen, helt slutsålt till førestællningen! Superbra film, och jag har precis som Tilisha nu ersatt min Vampyr-noja med Na'vi-noja. Ge mig en blå man - NU!

Igår fick jag trænat ett bra pass, testade ett nytt program på TC:n, styrka, och jag gillade det skarpt. Hann æven med ett pass på gymmet før øverkroppen! Dærefter føljde ett snabbt besøk hos systern før lite behandling - har fått vældans problem nær jag cyklar de sista halvåret, testat allt møjligt - bland annat testat 511 olika sittpositioner.. Ungefær. Men nu tror vi att vi hittat boven - øveranstrængda muskelfæsten på mina hamstrings. Surt, men jag hoppas vi hittat det så vi nu kan fixa det!!

Sen igårkvæll befinner jag mig i Køpemnhamn, och stannat hær till imorgonkvæll då jag møter upp pappa hær inne och åker hem med honom.


Såhær lyxigt sover jag nær jag ær i Køpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0