Nytt år, nya möjligheter!

Nyår igår var fantastiskt mysigt - spenderade kvällen i Klågerup hos min syster och hennes familj med några andra vänner till familjen. Avslappnat och skönt och med ruskigt god mat! Var hemma vid 04, och vaknade först klockan 15 idag.. Har sovit lite över 40h de senaste 4 nätterna, vilket nog är ett sätt för kroppen att berätta att jag tagit mig vatten över huvudet.

Har tänkt mycket på vad jag vill ska ske detta året, vissa saker håller jag för mig själv :) Men en sak är säker iaf - jag ska få armmuskler! ;) Har suttit och kollat upp lite olika kurser, och det är så otroligt mycket jag vill läsa, men det är ju så svårt att få ihop det.. Speciellt på vårkanten då det försvinner 2-3 veckor p.g.a olika läger. Känns ju meningslöst att gå en kurs och sen missa 2-3 lektioner av 12 st. Vi får se vad som sker!

Nu ska jag i alla fall sova, ska på arbete klockan 09 imorgon!

God forsättning!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0