Disney on Ice

Idag jobbade jag på Burlöv - trivs bra i den butiken! Fick en praktikant som överraskning imorse också - jättesöt tjej som jag plötsligt skulle lära ut massa saker till.. Men jag tror det gick OK :)
Stack hem om bara för att vända direkt igen och köra till Malmö!

Ikväll stod Disney on Ice för underhållningen - Tilisha och jag gav fyra biljetter till Mor och Far i julklapp - vi har börjat undvika att köpa materialla ting åt dem, de har ju redan allt. Roligare att ge saker man kan göra tillsammans! Speciellt då det är saker och ting som vi ville göra när vi var yngre, men mamma och pappa hade aldrig tid eller råd just då.
Så inom loppet av 3 månader har jag gjort två saker som jag bara drömde om när jag var yngre - Disneyland och Disney on Ice. Life is good.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0