Dålig på att blogga

Ja, årets bloggande har startat trögt. Mycket på gång nu, men ändå inte känns det som. Inte jobbar på två dagar, har hunnit med två fantastiska träningspass och imorgon är det tillbaks till jobbet igen. Nog för att jag trivs, men med den här finanskrisen så har det från och med denna månaden dragits ner ÄNNU mer på personal och personalkostnader, vilket innebär att mina tider har fått bli lidande... Så det är lite mindre kul, hade hellre jobbat fler timmar färre dagar i veckan än få timmar på flera dagar i veckan.

Med det nya året som kommit så har jag även lovat mig själv och tränare att lägga mig tidigare - så nu blir det sängen.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0