Underbart

Fick kört 2 lugna timmar på landsvägen idag - kunde till och med skippa crossen och ta halvracern :) Dock hann jag inte sätta på skärmar - men några plastpåsar innanför brallan fixade biffen och skyddade mig mot blöta ben och rumpa :) Det kändes dock att detta var första utepasset på 10 veckor kan jag lova. Brukar tycka att den här rundan är väldigt platt - men idag kan jag lova er att den var backig... Huuuja.. Men det är väl inte så konstigt med tanke på hur vintern varit! Men imorgon hoppas jag kunna få några fler timmar, tar det dock fortfarande väldigt lugnt då jag är rädd för att kroppen ska reagera nu när 10 veckor spenderats inomhus..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0