Mardrömmar

Hade en speciell upplevelse imorse - jag vaknade gråtandes... Det har jag aldrig förr prövat. Har haft en extremt orolig sömn inatt, fylld med massa märkliga drömmar. Och den sista handlade om döden och begravning. Och den innehöll ett speciellt datum - 7e mars. Jag åker till Mallorca 7e mars.. Vet inte om jag ska tyda det där på något särskilt sätt.. Det var i alla fall en av mina närmaste närmsta som gick bort, och det var så fruktansvärt, så hemskt och så smärtfyllt.

Har drömt mycket öm döden på det senaste, vilket gör mig lite orolig - jag är lite nojig med sånt där. Men alla böcker om drömtydning säger att om man drömmer om döden så innebär det oftast inte alls att någon ska dö, utan att man är på väg att ändra ståndpunkt och värderingar och att något personligt och väldigt viktigt kommer att ändras.. Så låt oss hoppas på att det stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0