Jag mår bra :)

9 dagar!! Så länge sedan jag skrev.. Men, jag har det fint, har mycket att stå i nu inför Mallorca som står för dörren om 1,5 vecka. Ska klämma in en del jobb, försöka få några timmar på cykeln - dock fortf. på TC.. De stora vägarna är fina, men de jag cyklar på är fulla av snö så det inte går att ta sig fram utan att riskera livet med alla bilar och lastbilar. Så det är med en lite olustig känsla som jag drar ner till värmen faktiskt, när jag inte har en endaste timme ute på vägen på 2,5 månad med mig i bagaget.

Men det ska nog gå bra ändå! Nu är det sängen som gäller, ska på morgonmöte kl 08 imorgon, hem igen kl 10, träna, sen tillbaka till jobbet kl 15 - 20.15. Varit trött på sistone, totalt röd i ögonen igår, så linserna fick vila. Bjuder på en bild från kvällskvisten igår med brillorna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0