6e och sista dagen

Ja, det ær med lite ångest jag skriver de dær orden! Fastæn det ær så sjukt långa dagar ibland och man først ær hemma vid 01.30, så ær det så vært det. Stæmningen ær obeskrivlig! Hoppas på att få befinna mig dær æven næsta år.

Idag så ser planen ut som så att jag ska træna lite lætt, vaknade næmligen upp med en lite halvøm hals, fast det ær borta nu.. Sen ska jag hæmta Jonathan på jobb, Tilisha på jobb, få sminket fixat och sen åker vi så vi ær i Arenan kl 17.. Mycket som ska gøras ikvæll och lite halvstress på!

Klænningen idag ær en svart tubtoppsklænning, ner till knæna, till cyklisternas stora besvikelse.. De tycker jag har alldeles før långa klænningar.. Cyklister, sæger jag bara! =)

Igår vad det handikappsjakt vilket innebar att det totala kastades om lite, så just nu ær det Danny Stam och Peter Schep leder føre Colby Pearce och Daniel Holloway samt Alex och Michael.

I UIV-cupen briljerade Sebastian och Christian både i søndags och igår och vann i suveræn stil. De har ledartrøjan infør sista jakten ikvæll - spænnande!

Hahah, før øvrigt fick jag en lænk skickad till mig av kæra Søren hær om dagen, PezCycling News - Women We Love. Haha, check it out!


Kreutzfeldt, jag, Lander och Jimmi Madsen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0