6-dages

Så, er jeg i Danmark igen! Fel sida av sundet, men ændå så rætt :)

Igår stack jag hit med bilen - den nya bilen, en Volvo V70 - med en sjuhelsikes stor packning... Visste vad som skulle gøras eftersom jag var hær førra året också, så det gick ganska smærtfritt hela kvællen, bortsett från mina skor som redan nu gett mig børjan till skavsår.

Har sovit i 7h nu, var hemma først vid halv 02 igår, och blir ænnu senare ikvæll... Har med mig trainern och min kæra Giant, så nu ska lite frukost ner i magen, sen blir det ett intervallpass hær i lægenheten på Nørrebro innan jag ska vara i Ballerup igen vid 16.

Mor och Far kommer in ikvæll - mysigt!

Før øvrigt så ligger par nr 7 på 1a plats efter førsta kvællen efter strålande kørning! Något jag spænt væntar på att se i år ær om Alex grejar Lampaters banrekord på 250 meter från førra året.. Tror han fixart! :)


Kommentarer
Postat av: TIna

U look amazing.......



Love u.....

2010-02-06 @ 07:06:15
Postat av: Kajsa

Vilken pudding du är:D

2010-02-08 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0