2 pass med sol, 1 med regn

Igår var inte solen lika generös som i fredags, och inte värmen heller. Efter 1,5h började det regna, så jag vände hemåt och var hemma när mätaren stod på 2h. Mindre kul att det slutade regna 15 minuter efter det. Men, kall och blöt så ville jag inte dra ut igen, utan istället avslutade jag passet med ytterligare 2h inne på TC:n.

Idag däremot.. :) 6 plusgrader och massvis med sol gjorde passet helt lagom behagligt ;) 3h bjöds det på idag, först 1h lugnt med kidsen och 2h lite hårdare med Stefan och Tobbe. Huuja, märks att kroppen visst ska vänja sig lite vid att köra ute.. 2-3 pass till sen räknar jag med att det släppt! Vinden idag var inte att leka med, var som att köra rätt in i en vägg vissa gånger, kändes som om vi stod still ibland! Men det härdar väl...

Nu väntar en äppelkaka i ugnen - lite kaffe på det sen och helgen är fulländad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0