Dagens skörd

Detta är nog något som jag glömt att berätta... När jag tog hem från Lolland Falster efter att ha blivit sjuk sista helgen i maj, så bestämde jag mig för att ta tag i saken om mitt grönsaksland och började odla lite. 

Regnet har öst ner hela dagen och vädret är allmänt trist. Men mina rödbetor är inne på slutfasen, så det vart bara på med stövlarna och sen var det dags att plocka! Några fick vara kvar för att växa sig lite större, men fick upp ett 20-tal betor i alla fall. Så nu ska jag lära mig hur man lägger in dem också!

Och ja, jag vet, jag är tydligen lite bonnig. Och jag blir extremt mobbad av mina kära systrar för mitt trädgårdsintresse.


Kommentarer
Postat av: Tina

LOVING IT!!!



Jag ar såååå länge velat odla mitt eget oxå, men det är fan svårt här mitt i Hollywood.....men allts makar såå mkt bätre när det är egenodlat ju...........avundsjuk..... =)



Love u!

2010-08-11 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0