50- och 13årskalas!

Ja, i helgen var vi på försenat kalas för min syster och systerdotter som här under sommaren fyllt 50 respektive 13 år. Varit svårt att få ihop det då halva släkten cyklar och är borta hipp som happ, men eftersom jag inte skulle köra cupen nu i helgen så vart det ju perfekt!! 

Var fint dukat utomhus i partytältet och allt var fixat då himlen plötsligt öppnar sig och det bara vräkte ner! Har aldrig sett så mycket regn förut. Man såg ingenting ur rutorna, allt var bara vitt så mycket och så hårt som det regnade. Tokigt! Fick flytta in allting och det blev istället en fantastiskt mysig kväll inomhus :) Stora delar av familjen på en och samma plats, det gillar vi.

Något som var mindre kul var att när vi kom hem så hade vi vatten i båda källarna... Hade kommit så mycket vatten så det gått in i pelletsbrännare, så pappa och jag donade och hade oss och fick igång den efter en timme.. Och då var det dags för nästa projekt! Träningskällaren var full med vatten den också, men kreativa jag fixade så vi fick fram två golvskrapor med hjälp av pinnar och silvertejp, och så var det bara att sätta igång. Var i säng kl 04.30. Och vaknade 07.30. Nöjd tjej? Nej.

Men förutom det så vart det en fantastisk kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0