Långfredag

Idag vart det ledigt från jobb, och långfredag! Så ett hårt pass stod på programmet idag, fick ihop 95 kilometer i kuperad terräng - i Skånska mått mätt, i ett helt OK väder, undantaget från den ständigt närvarande Skåneblåsten då då... Men jag fick en del riktiga backar i form av Slimminge, Rödde och Stenberget, och med Christer Nilsson som motor så fick jag bita i ordentligt och det blev härliga intervaller på väg hem, aj aj aj.

Det var idag 13 dagar sedan jag körde mitt sista ordentliga pass - då på Mallorca och i form av Sóller och Puig Mayor. Så jag är väldigt förvånad över att jag kunde köra som jag gjorde idag då jag både haft kräksjuka och en släng av maginfluensa sista veckan. Men imorrn är jag nog härligt mör.. Uh...

Annars har dagen bestått av familjemys i hög grad och här på kvällskvisten blev det brödbak - italiensk bröd med olivolja och vitlök - yummi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0