Kort sammanfattning

Ja, ni kan få en kort sammanfattning av den gångna veckan.

Jag kom hem från Mallorca, med bra psyke, goda ben. Tilisha kräkte - vilket ledde till att jag kräkte två dagar senare. Ingen träning, ingen träning, ingen träning. Två underbara dagar med underbara människor i Ballerup och Ban VM. Jobb, jobb, jobb, och nu är jag frisk och har kunnat träna de senaste 3 dagarna, dock startat lugnt!

Känns oerhört trist att jag blev sjuk direkt efter lägret, och tro mig, jag har skällt på Tilisha otaliga gånger för att hon inte såg till att bli sjuk veckan INNAN jag kom hem istället för dagen efter att jag kom hem. Men jag älskar henne ändå.

Nu är jag ledig ifrån jobb i 4 dagar och det väntas stentuff träning för att få igång kroppen igen!
Suttit halva kvällen och donat med tävlingsplanering, och nu börjar den äntligen bli klar. Augusti ser ut att vara fattig på tävlingar, så vi får se vart vi styr kosan då!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0