Världens sötaste!

Ja, mina föräldrar såklart. Tina har åkt till L.A nu - vi möts ju upp där om 3 dagar!! Så igår tog hon flyget och mamma och pappa lämnades ensamma hemma med Katten. Tror faktiskt att det är första gången de är helt utan barn i mer än en vecka på 26 år. Galet va? Tur att katten adopterade oss då, så finns det lite (mycket - katten är crazy) liv i huset i alla fall!

De lämnades då också ensamma med min dator - en mackapär de inte vet hur de ska hantera, men mamma har inte gett sig utan försöker lära sig! Så igår kom det överraskandes nog ett samtal på Skype - hon hade fixat det helt själv!! Och nu har hon lärt sig hur man går in på internet så att hon kan kolla min blogg själv. Nu finns ju inte Tinas hjälp nära till hands. :) Så imorse snackade vi med mamma och pappa som satt och försökte lära sig alla möjliga funktioner på den bärbara.. Liiite oroväckande när jag hörde mamma säga; "Men - vill jag ta bort alla filer? öh.. nej?" Puuuuh.. blir spännande att se vad som är kvar av datorn när jag kommer hem ;)


En fin orchidé från Honolulu Zoo till mams och paps!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0