Sephora, Forever21 and BareEscentuals

Himmerlriket!!! Igår vandrade vi spontant iväg till Ala Moana Center - sjukt stort shoppingcenter på 4 våningar.. eller 3.. Skitsamma, stort var det i alla fall!! Massa, massa, massa affärer - men vi var inte inne i så många, vi var istället inne sjukt lång tid i få butiker. Fick köpt en rouge och en ny borste från I.d, grymt mycket billigare här än hemma..!

Fastnade även inne på Sephora, och jag förstår verkigen vad Tina menat med att man vill köpa allt bara p.g.a förpackningarna.. Personalen är extremt trevlig och allt är bara grymt :) Tilisha och jag fick köpt med oss varsin Pink Sugar parfym hem! ;) En parfym som Tina köpte med sig hem sist occh som verkligen, bokstavligt talat, luktar nybakade muffins.. Ungefär.. :)

Forever21 var inte riktigt som jag tänkt mig, mest för att det var en så liten butik så utbudet var inte så himla stort. Men jag lyckades hitta en klänning för.. hör och häpna - 165 svenska kronor (på ordinariepris!!) samt några ringar och armband.. Längtar tills vi kommer till L.A och ska gå på Forever21 där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0