Iiiiiiiiiih!

Jävlar.. förlåt. Men det är inte ofta jag svär här på bloggen. Men det är ju helt sjukt att jag åker om 12h.
Hela dagen idag har jag varit i stan, sagt hejdå till tjejerna på jobbet och myst med Tina - shoppat och lunchat!
Även bara nödvändiga grejer idag - tights och linnen. Och lite annat.. Uuups.

Nu är jag i full gång med att packa.. Hade packat ned magmediciner och sånt - Tilisha är ju sjukt känslig och har ett immunförsvar som motsvarar ungefär inget alls! Meeen efter att ha varit inne och kikat på ambassadens hemsida där det står oavsett vad för medicin så måste man ha recept eller lapp från ens läkare, om man ska få ta med det in.. Och jag orkar inte med att tjaffsa på flygplatsen i USA precis.. Så alla mediciner har fått åka upp ut väskan och in i sjukskåpet igen!

Nu måste jag packa färdigt!!


Köpte den här snygga ringen på H&M idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0