Delfinbad!!

Igår blev det i alla fall inga missförstånd med hämtningen! 45 minuters färd dit på extremt fina kringelkrok-vägar längst med kusten. Själva badet med delfinerna var helt extremt fantastiskt, vi fick göra en foot-push, double torso ride, pussa dem och lite annat smått. När jag skulle göra foot-pushen gjorde delfinerna fel först så på mitt tredje försök kom jag äntligen iväg!! Tyvärr blev färden kort då jag råkade böja knäna lite - det är nämligen signalen för delfinerna att de ska släppa taget.. Men, jag klarade det lite i alla fall, vissa klarade det inte alls :) SÅ SÖTA och jag ska definitivt göra det igen. VI funderade först på att göra det här igen, men vi får nog hålla igen lite på budgeten. Trots allt 2 veckor i L.A kvar också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0