Kräk

Vi åkte till Hanauma Bay i onsdags för att snorkla. Sammanfattning; glömd kamera, för stor snorkel och kräk i vattnet.
Men det var en underbar dag trots allt :)

Vi tänkte vara sjukt ekonomiska och köpte varsin snorkel på ABC stores, 2 for 10$, vilket kap tänkte vi, dumma i huvudet som vi var. Resultatet blev såklart att våra snorklar var skitmycket för stora! Men det gick bra till en början och jag blev skitirriterad på Tilisha som bara klagade på att hon fick vatten i sin snorkel och i glasögonen, så vi bytte helt enkelt. Sen fick jag vatten i min snorkel och i mina glasögon...

Resultatet blev att jag inte kunde andas ordentligt när jag var under vattnet och med alla vågor så kom snart illamåendet. Så vi gick upp en liten stund och solade. Sen drog vi ut i vattnet igen, längre ut och såg sjukt fina fiskar. Alla möjliga färger, stora som små. Underbart vackert! Men medans jag simmade så blev jag sjösjuk. Har ni hört på maken?? Sjösjuk av att simma!?!

Såå jag kräkte.

Sen gick vi upp och hem.

Men trots det så vill jag snorkla igen. :) Stackars folk som snorklade i mitt kräk kanske. Men nöden har faktiskt ingen lag Sen stod det också att man inte fick mata fiskarna - ups.. Haha.

Hoppas ingen känslig människa läst det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0