När hamstern är död dansar Katten i buren.

Jajamensan.. Till min stora sorg och förtvivlan så har Viggo avlidit. Han somnade stilla in under natten till den 1a november och blev runt 2 år och 3 månader. Stackars lilla hamster. Så nu har vi inga hamstrar kvar!! ... Måste alltså köpa en ny.. =)

I alla fall, Katten har ju varit sjukt intresserad av hamstern och dennas bur, hon har suttit med tassarna uppe på gallret och rå-stirrat på stackars hamstern när den varit ute och ätit. Så nu när hamstern dog så tvättade vi rent buren efter att vi begravt stackarn bredvid de andra 10 stackarna i trädgården. Vi hann bara precis ställa den tomma buren vid trappan och vända oss om innan det här hände;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, undrar varför hamsterns hjärta stannade... Hade nog mitt också gjort om jag hade haft en 10ggr större varelse än mig själv över mig varje gång jag skulle äta. hade nog gått ett par gånger, men ett hjärta orkar inte hur mycket som helst!



Hamstern, rest in peace

2009-11-05 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0