300 meter från Norge.

Efter tidig massage imorse, en rulltur med min systerson och syster, agerat kameraman (kvinna) åt Tinas audition, packat 511 väskor så kom pappa och jag äntligen iväg mot Norge. Eller ja, 300 meter därifrån i alla fall =)
Resan var relativt smärtfri, jag körde första två timmarna, men när jag nästan började se i kors så trött jag var så fick pappa ta över och köra sista två timmarna. Hamnade på en restaurang utanför Uddevalla där ägaren var en som hade bott i Klågerup förr och tydligen kände en massa folk som pappa kände. Snacka om att världen är liten.

Carro är redan här sen igår, så vi fick sett varandra lite snabbt sådär, tydligen ligger norska gränsen 300 meter från campingen bara. Tycker jag är kul, vi ska gå över imorrn. Haha, ja, så spännande är våra liv... =p

Imorgon är det tempo som gäller, bergstempo trodde jag det var efter en titt på banprofieln, men Carro hävdar att den är nästintill platt. Så jag får väl lita på henne! Nu blir det sängdags, imorrn får vi ut och handla lite mat och kolla banan, startar inte förrns vid 17.30 enligt pappa. 

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0