What a day.

Det är inte mycket som gått rätt denna dagen.
Glömde förresten hjälmen till träningen också... Första gången på 15 år som det händer. Men som tur var fick jag låna en! Sen körde vi fel på väg hem.. Tog 40 minuter längre än i vanliga fall.

Annars så har jag gjort av med lite mer pengar.. Puuh, vad händer med mig?! Hittade två ruskigt snygga kjolar på Monki igår och ett flätat diadem, som jag bara var tvungen att ha.. Sen köpte jag ett par grymt snygga gladiatorsandaler från Bianco idag, de är så fina! Imorgon kommer lönen och med väldigt många utgifter hit och dit så är det nog inte så mycket pengar kvar efter torsdag..

Ska betala min första riktiga vuxen-räkning i dagarna, nämligen frisktandvården. Känner verkligen att jag håller på att bli äldre nu. Tilisha ringde förut ju och av någon anledning sa hon den hemska meningen "Men, du fyller ju 20 i år Tilina!" Iiiih, aaah... Det hade jag typ glömt. Allvarligt alltså, jag hade pressat det faktumet lååångt bak i huvudet och tänkt att jag skulle bli 19 i år igen. Men sanningen kom ikapp mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag fyllde 19 så fick jag panik för att jag ska fylla 20 om ett år :O <3

2009-03-25 @ 15:41:48
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0