Stenben?

Så har denna veckan också snart passerat.. Imorgon bär det av mot Ulricehamn över helgen, lagträff med Svanesund, ska bli grymt!

Dagen idag har bestått av träning och jobb, precis som resten av veckan. Men efter jobb ikväll så stack jag till Vismarlöv för lite massage av kära systern/tränaren..
Kom dit ganska sent då jag för första gången typ, kör så hiskeligt fel på väg ut ur stan så att jag först hamnar på Segevång, sen Kirseberg, sen hamnar jag på motorvägen mot Limhamn, sen mot Trelleborg/Köpenhamn, sen visste jag fan inte vart jag var, så första bästa skylt som det stod Staffanstorp på svängde jag av vid, så det slutade med att jag ändå fick åka genom Staffanstorp för att komma dit jag skulle.. Bara för att jag var så jävla envis och inte ville göra en U-sväng efter att jag missat korsningen jag skulle svänga vid från första början. Tänkte istället att, ja, men logiskt sett så om jag svänger här så borde jag komma ut på samma väg igen, o.s.v, o.s.v.. Inte fasen kom jag ut på rätt väg igen. Sen hade jag liksom kört för långt för att hitta tillbaka.

Väl där så var det bara att lägga sig på massagebänken, och oj, oj, oj!?!?! Var precis som om jag käkat stenar. En timme höll hon på med bara benen, inte ens rumpan hann hon med, och det dök fortfarande upp nya knutor överallt. Men då var klockan så mycket så jag fick snällt åka hem. Nästa vecka väntar tyrann-massage så både ben, rumpa, rygg och axlar ska bli bra innan Mallis!

Nu är jag sjukt trött, cykelkläderna är i full gång me å tvättas. Imorgon blir det rulla ur benen, bubbelbad, packa väskorna och sen åka!! Hoppas på lika bra vårväder i Nord Europa som vi har här i Syd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0