Regn, regn och regn..

Kom fram igår vid 14-tiden och rullade ut en liten runda vid 16.30. OK väder, skapligt varmt men mulet. Benen känns OK, fast om man jämför med förra årets Mallorca så cyklar jag som en gud nu. ;) Men annars nöjer jag mig med att säga att det går OK nu =)

Delar rum med Henriette, och trots vissa språksvårigheter - hon är ju från Jylland och jag från Skåne! - så går det hela mycket bra. =) Blir två bra veckor det här!
Vaknade imorse och möttes av reeeegn, regnar fortfarande. Så vi har skjutit på träningen 2h, till 11.30 alltså och ska se hur vädret är då och tar beslutet därifrån. Annars skymtade jag ett Fitness First nere vid Porto Pi som man kanske kan ta sig till.. om de nu har öppet på söndagar. Annars kommer min pilatesboll mycket väl till hands. =)

Blev grymt överraskad då jag träffat massa svenskar här på hotellet!! Vansbrogymnasiet är här och Motala också. De är här två veckor också, så det ska nog bli roligt.


Såg ni VM-gulden danskarna kammade hem? Gryyyymt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

U SUCK BALLS!!!! I arrive, u leave....Talk 'bout planning skills,missy!!!!



LOVE YA=)

2009-03-29 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0