Nu drar det hela igång!

Jajamensan.. En lugn helg kvar nu innan det är igång igen.
Nästa helg är det jobb och på kvällen där sen så är det Amanda Bergs releasefest på BikBok Kärleksgatan, kom allihop, kom! =) Det kommer bli ruskigt kul!
Helgen efter den är det samling i Ulricehamn med Svanesunds GIF!! =)
Lördagen den 28e sen så åker jag till Mallorca i två veckor. Sol och värme, hallelujah!
Efter det drar säsongen igång direkt, och första reaktionen såhär är att det är väldigt tunnt med tävlingar på programmet?! Får se vad som diskuteras fram på samlingen ang. säsongsplanering!

Annars rullar livet på, förutom att jag har fått vila i 5 dagar nu. Ajaj.. Men nu är kroppen på G igen och på fredag ska väl allt vara återställt.
Tappade nog min mobil en gång för mycket häromdagen. Den fungerar inte sådär jättebra just nu. Känns dock som en utgift jag inte vill ta tag i just nu. Ska köpa ny bädd- och resårmadrass, samt biljett till Los Angeles är det tänkt. Plus Mallorcaresan. Hmm.. Jag tror det får vänta till april istället. Hur ofta använder jag bokstäverna WXYZ ändå? Fast det är ganska irriterande att bilden är uppochned. Man blir lite yr när man ska skriva sms med bokstäverna uppochned.
När jag läser det såhär så känns det ändå som om jag borde köpa telefon ganska snart ändå...

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Du kan få min rosa motorola :)

2009-03-05 @ 16:42:25
URL: http://www.mnfbytilisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0