Återigen helg!

På jobbet idag så träffade jag Sara och Liselott!!! Iiih, made my day, helt klart. Kan inte förstå att det är ett helt år sedan vi sågs sist, och ännu mindre att det snart är 2 år sedan vi tog studenten. De gav mig en sjukt snabb runda me info om allt och alla från gymnasiet, man blev helt snurrig i huvudet. Alltid när vi ses så går det i 110km/h känns det som. SÅ intensivt, men jag gillar det. =)

Annars så har det inte hänt så mycket, cyklade lite innan idag, kändes sådär. Är ju total orkan utomhus så blir TC hela helgen förmodligen. Hoppas att kroppen kan svara lite bättre på söndag så nästa vecka kan återgå till det normala!

Igår träffade jag som sagt Cerdic, han fick sin sjukt försenade julklapp. Döm mig inte, jag fick min av honom för två veckor sedan, vi är lika usla båda två. Skillnaden var dock att jag tog hem min, han lämnade sin här. Medvetet? Mja.. tror ändå inte det.. Det var ju trots allt ändå en bok om självaste Zlatan.

Tilisha klagar också på att min blogg är sjukt tråkig, och hotade också med att sluta läsa den fall jag inte lade in fler bilder!? Så till hennes ära tog jag foto på min goda glass jag åt igår. Mums, Ben&Jerry's sandwich.
Såg även "Jumper" igår, och jag måste säga att ju mer ja tänker tillbaka på den desto grymmare blir den!! Den va grym, men måste kanske erkänna att sjukt snygga Hayden förmodligen gjorde filmen lite bättre än va den egentligen är.



Kommentarer
Postat av: Caliin

Wiho, va den så god som man tror? :D Är det något du kan rekomendera? =)

2009-03-15 @ 10:13:31
Postat av: Tilina

SÅ god, sååå goood.. Fast CookieDough är fortfarande bäst.. Men den rekomenderas varmt. ;)

2009-03-15 @ 10:19:21
URL: http://tilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0