Whaaat?

Har ni sett?! Nu finns det husvagnar i Ahlgrens-familjen. "Jaja" tänkte jag... Inte så värst spännande, typ som när de gjorde Volvo-bilarna.. Same taste, different shape... Men där trodde jag fel, för när jag tittade närmare på påsen så såg jag Fruxos symbol nere i kanten... WHAT!? Husvagnar med Fruxo-smak!? Snabbt roffade jag åt mig en påse, betalade och rev kvickt av ena hörnet... Mmmm.....

Detta är det mest spännande som hänt på hela dagen. Jag älskar att jag bor i Staffanstorp....


Kommentarer
Postat av: Tilisha

OMG DU ÄR SÖT! Där skrattade jag lite för mig själv...LOL!!! :) Jag älskar att DU är MIN lillasyster!

2009-06-24 @ 00:22:17
URL: http://www.mnfbytilisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0