Tempo-SM

Ja, jag var ju inte dær, varken kørandes eller som publik. Men jag var superspænd på att se hur resultaten skulle se ut! Visserligen har man vetat att hon varit grymt kørandes ett bra tag, och på den inledande tempoetappen på RaboSter i Holland førra veckan som Carro och Madde var ivæg och kørde så visade hon god form. Men att hon skulle ta hem guldet på SM.et igår var ændå ett litet "VA!?". Trodde på en bronsmedalj till Emilia nær jag och pappa satt och diskuterade. De flesta var væl instællda på en guldkamp mellan Emma och Susanne, men så blev det ju inte. Var bara tvungen att skriva ett litet inlægg om det hela då hon imponerar och imponerar och imponerar, gång på gång! Hon ær otroligt bra och det ær bara att ta av hatten och gratulera Emilia till ænnu ett år i mæstardrækt, dock tempodrækt denna gången. Men, ænnu ær inte linjet kørt... Ska bli spænnande att se hur det utvecklas på lørdag. =)

Tjejerna kørde på bra igår, trist att jag inte kunde vara dær, om inte annat bara før att få skrika på er med min skånska! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, hon är hur bra som helst! :) Ja hade redan innan sagt att ja tror hon vinner linjet, så de blir väl en dubbel för henne iår ;)



vet du hur många vi är på u6 eller!? 63 st!! ;P kommer bli så kul, och äntligen får ja träffa dej igen!! :D <3

2009-06-25 @ 11:46:25
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0