Solskenstur!!

Fick besked om att köra en lång distanstur idag för att rensa tankarna och få igång psyket lite!! Tina följde med och vi bestämde oss för att ta en helt ny tur, så cyklade ner till Skanör och Falsterbo och bara njöt!! Har pinsamt nog aldrig varit där förut, så jag tyckte det var på tiden! Flaggorna stod rätt ut och det blåste motvind ut, men det gick fint då vi visste att vi hade medvind hem =) Stannade till och åt glass i Falsterbo och köpte en låda jordgubbar och njöt!! =) Vände hemåt sen... i motvind!?! Vinden vände totalt =( Tur att jag hade sällskap, annars hade jag nog börjat grina. Blev 105 kilometer rullning. Underbart att bara kunna dra ut utan att ha någon tid att passa.

Jag fick punktering också. Nummer 13 i mitt liv, Tina fixade det mesta, men jag drog på däcket och hittade boven i dramat - en liten rostagg! .. Det var väl grymt av mig? =)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0