Say what?!

Jodå... idag var dagen då det hände. Idag var dagen då jag hittade ett par jeans som satt perfekt. Som handen i handsken som man brukar säga. Första gången på ganska exakt två år som jag köper jeans, sist var mina svarta Cheap Monday (också en modell som sitter som ett smäck på precis alla kroppstyper). Eller nej förresten... mina denimblåa Cheap Monday var senaste jeansköpet.. För ganska exakt två år sedan.
De flesta som känner mig vet att jag haaaatar jeans. Fram till januari i år så hade jag haft på mig jeans typ 5 gånger på ett år, leggings är världens bästa uppfinning. Men dessa är en skönhet!


BikBok, modell WL Runaway 32, colour 51.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0