Kombinera... kombinera...

Okej.. Hmm... Jag har fått lite klagomål på att jag skriver för mycket om kläder och tjejgrejer och för lite om träning.. Men Tille säger ju att jag skriver för mycket om cykel och för lite om kläder och tjejgrejer.... Jag får nog försöka att kombinera ihop det till en bra mix!!

Nu sitter jag i cykelkläder, igång med att borsta tänderna efter frukosten! 17+ och mulet... Vart tog solen vägen som lyste så skarpt fram till för en halvtimme sen?! Kör ut med småttingarna i klubben här om 10 minuter, sen efter det tror jag att jag drar iväg och rullar några mil själv, om vädret tillåter! Orkar inte bli blöt på träningspassen 3 dagar i rad... Igår blev jag dyngsur.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men om du hade infektion i kroppen, hur kommer det sig att du sitter på cykeln och tränar???? Puss<3<3

2009-06-21 @ 17:37:19
Postat av: Tilina

Hej gulleplutt! Den är ur kroppen nu, får träna lugnt nu några dagar så jag känner att kroppen gensvarar innan jag får dra igång hårdare.. Trååååk. PUSS

2009-06-21 @ 21:52:47
URL: http://tilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0