Juni är alltid fullspäckat!

Har varit kaaaass på att blogga, jag vet.

Jag har fyllt 20 år! Det firades med ett surpriseparty här hemma med massor av familj! Fick bland annat en Londonresa av Tilisha och Jonathan, och en filmkamera av mamma och pappa, vilket ju passar perfekt till resan! =) Men en av de sötaste sakerna var att Cerdic ringde från Aussieland för att säga grattis, och han sa till och med "Jag älskar dig" i telefonen (Han är väldigt principfast med att man INTE ger kärleksförklaringar över sms, telefon eller internet.. ) Du är bäst, det vet du!

Kortbane-SM har avverkats, igår faktiskt. Tjejerna kom ner och samlades hos mig i lördags, Bussen var inte med som lagledare så vi lånade in Marion! Gick igenom taktik och snackade och det hela kändes grymt! Tyvärr var min kropp inte med mig igår, exakt två veckor imorgon som den varit såhär. Helt kraftlös liksom, får inte upp pulsen och är inte trött när jag släpper klungan, men där finns bara inget att pressa ur kroppen. Sjukt trist, men jag gjorde mitt försök till en kontrastöt innan jag blev satt i alla fall! Tjejerna körde grymt! Tyvärr bröt Kajsa, och Martina vurpade snörpligt nog på sista varvet =( Men MADDE VANN SM-GULD!!! 

Vet inte fall det kanske är kroppens sätt att säga "Heey, nu har det blivit lite mycket..." För med tanke på mina två sista säsonger så är min kropp inte van vid att ha kört så här mycket på en säsong. Menar, förra året gick jag i mål för första gången på 1a etappen av U6, i år har jag inte brutit en enda tävling. Ser man det så så får jag vara nöjd med hur det gått hittills i alla fall, men man vill ju mer. Men det får ta den tid det tar. Men, det är ännu 2,5 vecka till U6, som ju är det jag vill köra bra på i år.

Mamma fyllde även 60 år igår, så efter loppet stack vi hem och donade lite, sen kom lite folk! Var underbart kul och trevligt igår, älskar älskar älskar när vår familj samlas allihop.. Det är verkligen det bästa som finns. Vi gav henne en stor Friis&Company-bag och en resa till London (haha, fantasirikt tänker ni nu säkert, med tanke på min Londonresa... Men alla Singalesers dröm är typ att åka till England, så det blev myyyyycket uppskattat!)

Imorse fick jag inte sätta klockan på väckning av pappa, då jag behövde vila ut kroppen ordentligt. Så jag tog på mig min sovmask och rullade ner persiennerna och vaknade... hrmm.. 11.45.. Sov närmare 12 timmar, stannade i sängen och läste ut min bok också så gick inte upp förrns 13.00. Tror det är första gången i mitt liv som jag vaknar efter 09.30 och inte känner att hela dagen redan gått. För detta var välbehövligt må jag lova!

Resten av juni går åt till träning, vila, mat, sömn, åker till Götene på söndag och är iväg en vecka, sen är det juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0