Info, info.

Jo, förresten, nu är beslutet taget om att jag inte ska köra SM detta året heller. Har ju som jag skrivit i tidigare inlägg känt mig totalt kraftlös de senaste två veckorna, har mixtrat lite med träningen för att se om det blev bättre, men icke! Efter Kortbane-SM så var jag säker på att det inte bara kunde bero på intensivt tävlande (jämfört med vad min kropp är van vid..) så jag gick till läkaren i onsdags och tog prover och pratade hit och dit, och jag har haft en infektion i min kropp, en förkylning som satt sig i musklerna. Infektionen har haft sin topp, och håller på att ebba ut, och jag får träna lugnt tills jag känner att kroppen gensvarar innan jag kan trycka på något mycket hårdare! Så det känns skönt att ha en förklaring till denna plötsligt väldigt djupa formsvacka! Och antagligen är det ju lite p.g.a att det varit intensivt tävlade för min kropp som gjort att jag dragit på mig infektionen också, det, samt det faktum att nästan alla på arbete gått runt med förkylningar och feber på senaste. Rena bakteriefällan på kassaapparaten som vi alla går runt och knappar på!

Men nu är beslutet taget, boendet avbokat och ett försök till avanmälning på G från Lasse och Eivors sida!

Kommentarer
Postat av: Carro

NO! vad tråkigt:(

Men hoppas att det går över snabbt och att vi ses på U6(: <3

2009-06-22 @ 10:40:48
URL: http://carrogustafsson.blogg.se/
Postat av: Sara

men neeeej :( Nu när ja ska få tävla!! :( Krya på dig nu gumman!! <3

2009-06-22 @ 17:02:38
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Tråkigt! Men samtidig att skönt att läkaren hittad ngt... Nu får du krya på dig så är du snart tillbaka!! Kram

2009-06-22 @ 21:43:35
URL: http://cykeltina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0