En paljettdröm...

Inne på H&M innan idag så skymtade jag plötsligt detta ljuvliga stycke plagg!! Redan iklädd min svarta paljettjacka så tänkte jag "Mjaa.... Kanske ska lugna mig med paljetterna..?" Men nej! Den är så perfekt! Vet dock inte helt om jag ska behålla den, då jag om om jag ska vara helt ärlig, har varit SJUKT dålig på att hålla mig till min shopping-limit på 650;-... Men det har ni nog redan själva listat ut att jag skulle vara... Jag vet inte vad som hänt med mig.



Jag handlade dessutom en supermysig Puma-hoodtröja. Jag tänkte att den måste jag ju bara ha! Äger ju bara den hoodtröjan jag skrev om häromdagen, den här är ju perfekt. Svart och bra... Jag kommer hela tiden på massa ursäkter till varför jag måste handla det, och det, och det. Bara idag handlade jag för 550;-, och då fick jag inte ens handlat det jag egentligen var ute efter -Twilight-boken och ny foundation. Plus att jag handlade för massa pengar på BikBok förra veckan... Och den nya klänningen som Tilisha lyckades sälja till mig förra helgen. GOD DAMN IT TILINA.


 

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Du shoppar ju upp hela USA resan ju...va fasiken hænder me dig?! ;-)

2009-06-21 @ 22:36:22
URL: http://www.mnfbytilisha.blogspot.com
Postat av: Daisy

Vad du än gör, köp boken på engelska!! :)

2009-06-23 @ 19:20:55
URL: http://environ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0