Dålig uppdatering

Ursäkta för min så väldigt dåliga uppdatering på senaste - internet krånglar här hemma.

Stack till Köpenhamn i onsdags efter ett stenhårt pass på förmiddagen, grillade i Alleröd och sov sedan hos Tilisha och tog min vilodag på torsdagen där! Mös och såg film och åt god mat, låg i soffan hela dagen, så man kan ju absolut inte säga något annat än att jag vilade.. Stack hem på kvällen sen.

Eftersom Tilishas väska blev stulen i onsdag så hade inte dem någon nyckel till porten, och hyresvärden hade slut på extranycklar, så på fredagkväll när träning var avklarad fick jag dra in med nyckeln till dem. Då kom Tilisha med idén att vi skulle gå till Rådhusplatsen och vara med på minnesstunden för MJ, sagt och gjort. Det var så fint, 10 000 människor som satt ner på torget, knäpptysta i två minuter kl. 23.26.
Blev så sent, så sov över och stack hem tiiiidigt, tidigt på lördagsmorgon igen.

Annars har det bara blivit träning, suttit på internet och följt med i alla nyhetssändningar, artiklar o.s.v ang. SM.
Damernas linje-SM blev ju en historia som börjar bli ganska vanlig nu efter 3 år med samma visa. Men stort grattis till Jennie som drog nytta av situationen på bästa sätt och kammade hem guldet efter en spurtduell med Aune! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0