Making progress

Kommit hem från två timmars rulltur nu, var ute 9 imorse, skönt!! Vart egentligen meningen att jag skulle ut kl 8 och köra kustrundan upp till Häljarp och tillbaka genom Kävlinge och Lund, men när jag vaknade och såg hur mycket det blåste och hur mörk himlen var så ombestämde jag mig. Blev Bara (alltså orten Bara, inte "bara"), Bökeberg till Sturup till Genarp och hem istället. Verkar ha undgått regnet riktigt bra, tycks ha regnat precis runt om mig hela tiden. Men nu är himlen svart och det öser väl ner när som helst skulle jag tro.

Såhär ser min hand ut idag. Jag har bestämt mig för att ni ska få se den varje dag nu, följa med mig i utvecklingen! Snällt va? =) Otroligt så känsliga händerna är. Har suttit grymt obekvämt med min vänstra hand under turen idag då det brääääänns när det pressas.
Har inte skrapat upp händerna sedan jag gick i 5an och Stage satte fälleben på mig när jag skulle springa efter fotbollen. Schysst va?


Kommentarer
Postat av: Roland

Wow, så spännande! Om ändå nästa dag redan vore, så man kunde få se en ny mumsig bild! ;)

2009-07-30 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0