Totalt slut.

Vaknade imorse och möttes av duggregn, blåst, grått, och allmänt trist väder. 1 plusgrad. Usch. Pappa sade till min stora glädje "Det blir TC idag!" JESS, tänkte jag, som i vanliga fall inte alls är på när det gäller distans på TC, men idag var bara en sån dag då jag i-n-t-e ville ut. Men, efter cirka 20 minuter då jag ställt in mig på ett skönt TC-pass så ringer telefonen av tränare nummer 2, som säger "Jag är hos dig om 30 minuter, klä på dig nu, vi ska ut i 3,5 timme". VA?! Vaf.... tänkte jag, men plikttrogen som jag är sade jag ingenting, med tunga steg gick jag och klädde på mig, och det kan hända att toalettlock och andra saker kanske smällde lite hårdare än vanligt.. =) Körde ut, och hade såklart inga verktyg med mig.. (Jag har ju telefonen och pappas nummer fall något skulle hända.. höhö..) och jag sitter, på något underligt vis, för inte är det så att jag växt i alla fall, alldeles för lågt helt plötsligt?! Trots att sadeln inte sjunkit, tejpbiten var på samma nivå som förut.. Kanske är det något som spelat mig ett spratt..
Men i alla fall, efter 3,5h var benen NÅGOT ömma. Ny dag imorgon, sadeln är höjd, och jag hoppas på mer sällskap, distans på två personer i skånes hemska blåst är inte kul.

Träffade Kim i stan sen, njöt av en mysig fika i Lund innan vi handlade gott till bion. Blev att vi såg "Bröllopsduellen", defintivt en bra tjejfilm. Nu slipper du se den Cerdic. =) Var mysigt att umgås bara hon och jag, det var längesedan vi gjorde det sist. Lämnade av henne på stationen innan jag fortsatte hemåt.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Vi hade samma väder och jag fick köra distans inne ;) Hehe!

2009-01-25 @ 15:33:43
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0