Snacka om..

... att bara ge en massa hopp i sådär tre millisekunder,  och sen krossa en..

Cerdic. säger: Duu... Jag var inne och kollade med min resa idag

Tilina - säger: Jaa

Cerdic. säger: Tänkte boka o så. Men det är ju värsta regnperioden där fram till november typ.

Tilina - säger: HAHAHAHAHAHAHAHAHA, God doesn't want you to leave me. (=

Cerdic. säger: (det var nu jag tänkte säga att det lutar åt att jag först skulle till kanada i ett halvår, och sen till centralamerika ett tag... fast det kanske inte passar efter din kommentar =p)

Tilina - säger: Va? =(

Tilina - säger: Till Kanada? Seriöst? Har du sett Kanada? Det finns typ 3 städer, resten är skog och is. Och vargar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0