... pinsamt.

Kunde inte somna förrns 02.00 inatt, var så trött imorse så jag har stängt av väckarklockan i sömnen, vaknade 10.00 prick och ser att jag har två meddelande mottagna.. OH NO!! Fan fan fan fan fan, vi skulle ju ha morgonmöte ang. nya jeanskollektionen klockan 08.00!!!! Har aldrig varit försenad till ett enda möte och inte försovit mig sedan gymnasiet då vi började klockan 07.00 på morgonen. Pinsamt... Ringde och bad så hemskt mycket om ursäkt, men blev som tur var glatt förlåten då detta inte är något som alls är likt mig. PUH! Så nu ska jag dra in till jobb och testa massa jeans och plugga på lite!! Eller hur är jag snabb ändå?? Vaknade för bara 26 minuter sedan ja. Otroligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0