massa cykel

Ja, nu är helgen slut och ännu en ny vecka har tagit fart.
Helgen som varit bestod av cykel, cykel, cykel, cykel, samt jobb. Hann med både MTB, racer samt TC igår. Tacka gud för värmesulor och Shimanos vinterskor säger jag bara! Tänkte va grymt flitig och köra lite styrketräning efter passet igår, tänkte dock inte på att jag inte har gjort utfall sedan augusti, och körde på med 100 utfall, 300 situps samt några tappra försök att komma ner i spagat. Jag ska klara det innan året är slut!! Idag är kroppen öm må jag lova. Har ont i varenda muskel från höften och neråt känns det som, och varje steg är jobbigt. AJ! Stupid, stupid me...

Såklart avslutades helgen med en söndagsfilm me Cerdic, blev All the boys love Mandy Lane igår. Helt OK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0