I've found it.

Efter att ha sett säsong 1-6 av One Tree Hill otaliga gånger, för att inte prata om O.C, Desperate Housewives, Vänner och Gossip Girl så är jag i stort behov av någonting nytt att stoppa i DVD-spelaren i källaren som jag kan kika på när jag sitter och nöter timme eller timme under härliga distanspass... Och nu äntligen har jag hittat den.. Varför, varför åh, varför har inte vi Canal+?? Då hade jag upptäckt denna fantastiska serie för läänge sedan.. Ja, självklart pratar jag om "Entourage". 

Har precis kollat klart på de tre första avsnitten i väntan på att Cerdic ska komma hit för vår vanliga söndagsdejt, och jag vill bara ha mer, mer, mer. Ska ut och köpa några säsonger i veckan tänkte jag. Mitt liv har nu också blivit svårare då jag plötsligt har en till hunk som jag vill gifta mig med. (= 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0