Haha, årets bästa.

Jag tror det kvittar vad för något Tina kan få för sig att säga under resten av året, för det hon spottade ur sig i förrigår kommer nog ändå ta priset. Tänk att hon bott här i 25 år, och att hon är 25 år, och inte 3. Därav borde hon veta sådant här.

Vi sitter och skypar och Tina ska fylla i något formulär på nätet..
Tina - Vilket landskap bor jag i?
Jag - Haha..
Tina - Men.. Vilket?
Jag - Öhm.. Skåne??!
Tina får en sjukt konstig min.. en fundersam liksom..
Tina - Vadå? Är Skåne ett landskap??
Jag - Haha, sluta nu. JA!
Vi börjar babbla på om lite annat, och efter en stund;
Tina - Så Skåne är ett landskap?! Haha. vad coolt..

... Jag kollar på henne, och hon rubbar inte en min. Hon är fullt seriös. Sjukt.. Sjukt..
Jag kommer aldrig kunna förstå hur den tjejen gick ut gymnasiet med poäng som skulle räckt till att läsa allt förutom läkare typ. Det är ett under..

Kommentarer
Postat av: Anonym

just sådant här gör att jag läser just din sida :)



/Sören

2009-01-26 @ 11:53:53
Postat av: Tina



Tillfallig sinnesforvirring.....That's what I'm claiming!!!!

2009-01-27 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0