Bra dagar

Denna vecka har varit så mysig och bra, och den ska bara bli ännu bättre.
Var och hälsade på i Malin och Calles lägenhet igår, som jag pinsamt nog aldrig förr varit i, trots att de bor ungefär 300 meter bort, och de flyttade dessutom in för typ ett halvår sedan.. Även Carolin befann sig där, snacka om två flugor i en smäll! Supermysigt och jag hade nästan glömt hur mycket jag trivs med dem, SÅ länge sedan sist var det! Men jag blev väl påmind igår. =) På kvällen efter massagen kom Emilia hit, för andra gången denna vecka dessutom, och vi krängde som vanligt massa mat och pratade och mös precis som förr. På lördag ska jag på bio med Kim, och söndagen avslutas förhoppningsvis som vanligt med film tillsammans med Cerdic.

Jag har en ovanligt bra social vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0