Zombie...

Satt i soffan igår och var så grymt trött redan när klockan blev 19, SÅ trött så Cerdic och Jag bestämde oss för att flytta vår söndagsfilm till idag istället.. Slumrade lite i soffan då och då och när klockan blev 21 så tänkte ja gå i säng.. sen blev den 22.. Sen var den plötsligt 23!? Och jag var skiiittrött. Men då såg jag att det var Tour of California på TV.. Så började jag kolla på det, sen blev klockan 00 och jag var RIKTIGT trött, men om jag hade gått å lagt mig då så hade det ju bara känts fullkomligt meningslöst att först ha kollat en timme, sen skippa sista timmen?? Stupade i säng kl 01 och ångesten kom sakta krypandes, och nu sitter jag här. Så trött, så trött. Men är påklädd och sitter och käkar frukost och ska dra till gymmet alldeles strax.

Väldigt intressant och givande inlägg.

Kommentarer
Postat av: Picke-Vicke

Kan meddela att även jag kollade klart på racet, men en annan stod upp klockan 06.00 när första klockan ringde. (Drog ner ett stort vattenglas i golvet som var fullt o sprack)(Annars hade jag snooozat till 06.50)

Slutsats: Sluta klaga och inse att folk har det värre än dig! evilg

2009-02-23 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0