Skaraaa

Nu sitter jag i bilen på väg till Skara.. Mycket trafik, så ser tyvärr ut som om vi kommer bli några minuter sena.. Oh-oh! Ser ut att vara sjukt kallt här uppe, var 3 plusgrader hemma, men här är det ju snö! Man slipper kanske förhoppningsvis den hemska Skåne-blåsten.

Tack Liselott och Sara för hjälpen efter mitt förra inlägg. ;)

Annars går allt väl, hunnit med att mjukstarta med två träningspass sedan jag kom hem efter en vecka fylld med 4-5h sömn varje natt och ingen träning alls. Är sjukt trött fortfarande, har sovit 9,5h varje natt sen jag kom hem och jag hade kunnat sova mycket, mycket.. mycket mer! Har sovit lite i bilen nu också. =)

Ska bo hos Malin under helgen tillsammans med Sara och Carro, så det ska definitivt bli en kul helg. Trist att Kajsa och Lisa inte också ska med.

Nej, skriver under helgen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0