Shame on me.

Så dålig jag har blivit på att uppdatera då?


Händer inte så mycket, helgen blev inte som planerad, till mitt stora förtret. Jobbar och tränar och trivs ganska bra. Men allting är likadant, varje dag, man går liksom och väntar på att något skall ske. Vad? Ja, vad vet jag. Längtar iaf till Mallorca, och ännu mer tills jag får mina nya Sidi-skor. Åh, som jag längtar. Har letat och letat och letat, och hittade dem äntligen i Roskilde. Det dröjer dock 8 veckor. Men har jag haft mina i 4 år nu så tror jag nog jag kan vänta i 8 veckor till. De kommer va så fina! .. Hoppas jag,


Nu ska jag och Uneståhl mysa lite, sen blir det sova innan det blir jobb imorgon igen.


Och just det ja, aldrig förr har jag spenderat så mycket pengar. Seriöst, jag hade 2,50 kvar på mitt Visa-kort idag. Tacka gud för att det finns något som heter "Sparkonto".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0