Så var det igång igen.

I fredags vid lunchtid drog paps och jag till Kävlinge och därifrån åkte Lars och jag till Helsingborg för att hämta upp Andreas, och därifrån satte vi sedan fart mot Skara. Kom fram 5 minuter innan samling.. Det kallar jag timing. (Plus lite köra-för-fort kanske.. Vem vet, jag sov..) Lite prat, och sedan mycket skratt med tjejerna hemma hos Malin.
Lördagen bestod av ett distanspass i gråmulet väder och mycket prat och info.
När vi vaknade på söndagsmorgonen så var det vitt ute, begav oss ut i hopp om att det skulle funka att köra ute, och visst funkade det, man skulle bara balansera lite eeextra mycket med crossen i de där snöspåren.. Men ganska snabbt så tröttnade Hanna, Jessica, Josefine och jag och vände tillbaka för att köra TC i lokalen istället. Eftersom inte alla hade skärmar som gick ända ner heller så blev man bra kall och blöt om knäna också, och det var inte så lockande. Fick i alla fall ett bra pass på TC.n och sedan skulle det kånkas med väskor hit och cyklar dit, från lokalen till Malin och från Malin till vandrarhemmet. Puuh.
Blev en behaglig resa hemåt, satt ju i baksätet och kunde somna gott..

Idag var det tillbaks till det vanliga och dagen har bestått av jobb och träning. Ceca är sjuk på jobb så imorgon börjar jag kl 10 istället för 14, och därmed blir också distanspasset ändrat till ett kvällspass på TC.n.. Men det ska nog funka det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0