On my way

Nu sitter jag i bilen på väg upp till Svanesund, lagom trött och varm. Upptäckte också precis att det är linjelopp i Lyngby, Danmark nu på söndag - cirka 1h hemifrån. Det är ju lite närmare än vad det här är kan man ju säga. Men, det ska bli kul att köra i helgen, då jag har bestämt mig för att inte köra Götalands Mästerskapen i Uddevalla. Så detta blir min sista tävling med tjejerna då jag heller inte åker till Oslo och Cykelfestivalen då det blir för stressigt att komma hem sent på söndagkväll, jobba på måndagen till kl 18.30 och åka hemifrån till Kastrup vid kl 05 på tisdagmorgonen...

Istället blir det Roskilde nästa helg och Helsingborg och Åstorp helgen efter! Sen är säsongen slut för min del och den 15e september är jag och Tilisha i Waikiki på Oahu... JEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0